♥He Taken My Heart♥

Tuesday, 22 November 2011

Bermulalah Hidup Baru (:



Bismillahhirrahmanirrahim ;)

Sahabatsahabat yang saya sayangi sekalian. Moga anda semua dalam keadaan sihat sejahtera, Amin. Mungkin korang rasa pelik kenapa aku menyepi buat sementera waktu. Aku dah delete dah pon belog aku ny. Tapi disebabkan perasaan rendu membuak-buak nak menaip cerita pasal kehidupan aku, aku bersemangat balek nak menrestore aku punya belog yang dah berhabuk ny. Korang pon mesti rendu nak baca entry aku kan? atotot, malu leteww nak ngaku,ngehee^.^

Malam semalam aku makan luar dengan Boyprengg aku yang tersayang, ewahh. Malam semalam jugak lha Endonesial lawan dengan Malaysia kan? Tak tenang aku nak makan. Sekejap ada yang terjerit macam orang kene sampuk pontianak, yang terloncatloncat terkinjakinja macam berul tak cukup makan pon ada. Ambik masa satu jam jugak lha aku nak habiskan makanan tuh*.* Terpaksa aku bersabar makan dekad situh. Makin lama, makin ramai orang datang. Penuh kedai tuh sampai ada yang sanggup duduk betul-2 depan TV, excited meno nak nengok bola. Aku tak minat pon tengok bola ny. Tapi disebabkan abangabang Harimau Muda ny semua handsome handsome, aku pon tertarik lha nak nengok even tak minat. Tak minat tuh belakang cerita, yang penting diorang semua handsome handsome & aku sokong Malaysia apa bukan Endonesial tuh okayy. Boyprengg aku pon bole jelous aku kata diorang semua handsome.Hahar Alaaa, kau pon handsome jugak lha sayang<3 Fair kan kan kan? hihik Si Khairul Fahmi Che'Mat(Keeper) a.k.a KFC tuh buat aku teringad pulak dekad ex boyprengg aku. Bukan sebab muka dia heh, ex boyprengg aku tuh keeper scola duluT_T. Dah jangan cerita pasal dia lagi, nanti aku nangis-,- Berbalek pada cerita tadi, aku tengok BF aku syiokk sangad tengok bola, aku pon purapura merajuk*Menggeditt lha awok ny, tak suka lha choyy. Dia pon mula perasan yang aku ny merajuk. Dia pon kata' Sayang abang ny kenapa ny? Ngadengade ekh Ngajuk-2. Takmau aa majuk, Jangan aa macam ny sayang'* sambil tuh dia buatbuat ketawa tengok muka aku dah merah padam. Aku pon mana tahan tengok dia ketawa nampak gigi taring dia yang comel tuh, aku pon tergelak & tersenyum sampai ketelinga*oke, aku tipu xD

Bila Malaysia dah menang, baru lha aku lega sebab hantuhantu malaon ny dah balek. Baru lha syiokk nak beromenromentik dengan BF aku*haa, pikir BIRU jeh tahu. Hmm, dah lama sangad aku dok dekad situh, dia pon hantar aku balek. Nway aku enjoy sangad malam tuh keluar dengan kau sayang. Even kedai tuh aku rasa macam dah dalam zoo & Hosp. Sakit Mental, aku cukup happy malam tuh sayang. ILOVEYOU M.I.A<3

Terima Kasih daun Keladi,Lain Kali Baca lha Lagi.Kalau Sudi Follow lha Sekali ;)