♥He Taken My Heart♥

Saturday 3 December 2011

Persoalan ;)


Assalamualaikum ;)

Harini aku nak bagitahu kenapa aku letak lagu 'Hatiku Milikmu' dalam belog aku. Mungkin kat kepala otak korang fikir lagu ny da lapuk da, apa lha, bla bla bla. Aku letak pon sebab dulu aku nd ex boyfiee aku minat lagu ny. Nd dia act ex aku yang palingg aku sayang gilaaa. Aku pon pernah cakap dekad dia bila rendu aku dengarlha lagu tuh. SO diesebabkan aku masih merindui dia, aku letak la lagu tuh dalam belog aku. Aku tak bosan pon dengar lagu tuh hari-II. Buat aku makin rendu lagi dekad dia ada lha. For you Mhz, aku rendu kau doh! Aku janji takan lupakan kau nd kenangan yg sweet kita dah cipta dulu. Aku rendu nak tengok mata kau yang menawan tuh weh, bulu mata dalha lebat. Sumpah melting bila tengok muka kau. Harituh kita jumpa kan weh? Tapi sekejap jeh sebab hujan-,-' Tapi kau sempat pesan dekad aku balek jeh bawak moto elok-II. Care jugak kau pasal aku kan? Apa bole buat. Kita dah takda jodoh. Kau sendiri kata macam tuh nd tetapi kita masih bole teruskan hubungan dengan menjadi SAHABAT ;) Btw, aku rendu nak kau jaga aku masa aku selalu sakit dalam kelas dulu. Aku nak kau selalu teman aku pergi makmal sains sampai aku kena denda duduk dekat luar sebab dating dengan kau dulu dalam kelas. Rendu nak kau tunggu aku dekat garaj moto untuk balek sama-II dengan aku. Rendu nak manja-II dengan kau. Rendu nak buat kau marah. Rendu nak belasah kau. Rendu nak tengok muka cuak kau bila dapat tahu kita tersenarai dalam senarai pasangan couple dekat bilik kaunseling. Haih bape banyak rendu dahh. Banyak sangad kenangan kau dengan aku.Aku tahu kau pon rendu jugak. Kau jugak jelous kan bila dapat tahu aku ada boyfiee baru kan. Hahar. Oke lha, aku tetap sayangkan kau. Dulu aku sayangkan kau sebagai kekasih nd sekarang cuma sekadar sahabat. ILOVEYOU. Kbai
Terima Kasih daun Keladi,Lain Kali Baca lha Lagi.Kalau Sudi Follow lha Sekali ;)