♥He Taken My Heart♥

Tuesday 6 December 2011

Goodbye Cinta T___T


 Maaf, entry tiada gambar.
Hmm, harini aku cuma nak luahkan perasaan aku tentang Capital F.

  Heyy, berdosakah aku mencintai kau? Salah ke aku nak menyayangi kau? Dulu masa kita belum couple, kau merayu-II nak dekat aku, nak couple dengan aku. Aku kata aku belum ready nak bercinta.Yelha, time tuh mmg lha aku jual mahal sikit kan. Bila dah couple kau sia-II kan aku, kau suruh aku tinggalkan kau sebab kau taknak aku kecewa dengan kau. Apekah itu? Kau tahu tak kalau aku tinggalkan kau hidup aku lagi bertambah merana nd tersiksa.Bila aku dah mula mencintai kau, kau tak hiraukan aku nd perasaan aku. Kau tak ambil berat lagi. Lelaki kenapa susah sangat nak memahami perasaan perempuan? Kenapa pentingkan diri sendiri? Setelah kau berikan aku rasa cinta terhadap kau, kau permaenkan perasaan nd cinta aku. Apa salah aku? Apa silapnya aku? Cuba kau berada di tempat aku nd apakah perasaan kau bila cinta kau dipermaenkan? Mesti peritkan? Mesti Saked hati kan? Mesti kecewa kan? Allah maha Adil, setiap apa yang kau lakukan dekat aku akan kembali kepada kau semula. What goes around comes around and here we go. Betul kata cerita Ombak rindu. Cinta tak kejam tapi manusia yang tidak tahu menghargai cinta T___T

   Kalau kau terlalu mendesak aku untuk melepaskan kau, aku akan turutkan. Mungkin dengan cara itu akan membuatkan kau lebih bahagia, aku pasrah. Aku akan bahagia kalau melihat orang yang aku cintai bahagia nd biarpun hati aku tersiksa .Tetapi, jangan mendesak aku untuk melupakan kau dah berhenti untuk mencintai kau kerana aku tak mampu lakukan semua tuh. Biarkan aku tetap mencintai kau dan terus mencintai kau. Aku mintak maaf kerana aku mencintai kau dan tak mampu untuk melupakan kau sayang.

 Bercinta memang indah, tapi dugaan bercinta memang cukup perit. Ya Allah, kau kuatkan lha hambamu ini dalam menempuh segala dugaanMu, Amin. T_________T
Terima Kasih daun Keladi,Lain Kali Baca lha Lagi.Kalau Sudi Follow lha Sekali ;)