♥He Taken My Heart♥

Sunday 11 December 2011

Terima Kasih Cinta♥


Bismillahirrahmanirrahim.
Hai awok, sehat ke dok?*loghat betol minah ny-,-
Harap semua sehat-II belaka ;)

Oke, selepas kepergian Si Dia dari hidup aku, hadir seorang insan yang cukup penyayang, cukup sweet, cukup romantik, cukup manja, cukup hebat, cukup menarik, cukup pandai jaga hati dan perasaan aku, cukup ambil berat tentang aku, cukup terserlah kehandsomannya, cukup baek nd bla bla blaa. Hee^_^


Itu dia Supermanja saya
        Oke, dia nampak cool nd cute kan? oke tahu dah ;) Hihiw
        *Maaf, gambar non-edit. But look natural handsome


  Dia lha cahaya yang menyinari hidup aku semula, dia lha yang ceriakan aku ketika aku sedang sedih, dia lha yang menjaga perasaan aku agar aku tidak berterusan dalam kesedihan nd dia lha segala-galanya

  Pada mulanya, kami cuma sekadar kawan nd dah lama kot kitorang berkawan. Nd tak sangka hari Jumaat tuh dia mula meluahkan perasaan dia nd melamar aku jadi Gulfiee dia. Tak mungkin aku lupakan tarikh 9 Disember 2011 yang cukup bermakna dalam hidup aku.

  For you Mizie, trust me, i takan sia-II kan you biy. Terima kasih i ucapkan sebab dengan sikap you yang terlalu caring tentang i, beri i rasa cinta nd sepenuh kasih sayang terhadap you. You're the best thing i never had. ILOVEYOUTHOUSANDTIMES,BIYYGirls, please jangan menggedit nak menggatal dengan dia, saya smackdown awok nanti tawtaw, hiewhiew ;)

  Sayang, pertemuan kita ada hikmah disebaliknya. Kita hanya mampu merancang nd Allah yg menentukan segala-galanya. Kita cuma hanya mampu berdoa agar hubungan kita terus berkekalan.Amin!
Terima Kasih daun Keladi,Lain Kali Baca lha Lagi.Kalau Sudi Follow lha Sekali ;)