♥He Taken My Heart♥

Saturday 3 December 2011

Karut lagi Mengarut-,-


Heyhey , semalam aku pergi lepaking dengan abang aku dekad tepi pantai. Aku saje nak mengada dengan dia, aku tanya lha soalan-II sengal, macam budak-II macam ny:

Aku: Abang, tengah laut tuh ada tak ikan josh nd ikan paus colour pink acam dalam citer kartun tuh?
*Dengan lajunya dia duku kepala aku, hamek kau sedebik
Abang aku: Ape ke lurus dia ny, ikan josh memang ada nd ikan paus pink pon ada tapi kau kena cat dulu badan dia baru lha jadi colour pink, bongok betul. -,- *Ayat macam nak mintak penampau jepun jeh
Aku:Alaaa, owang saje jeh* ayat johan dalam raya takjadi

Tak pasal-II tanya soalan sengal, kan dah kena duku kepala nd kena kau dia kata kau lurus. Ituh lha makan dia, haa padan lha muka T___T
Terima Kasih daun Keladi,Lain Kali Baca lha Lagi.Kalau Sudi Follow lha Sekali ;)