♥He Taken My Heart♥

Saturday 24 December 2011

You're So Unfogettable u___u


 Bismillahirrahmanirrahim.

Okayy, entry ny aku taknak post pungg dekat fb.
Aku dengan dia dah break. Tak perlu aku mention siapa pun kau dah tahu siapa dia kan. Okayy, aku cuma bole bagitahu yg dia tinggalkan aku sebab dia nak go on balek dgn ex dia. Kalau kau di tempat aku apa perasaan kau? Saket tak bila ditinggalkan oleh orang yg palingg kau sayang? Mesti sedih tahap babi melompat en-,-

  Aku mendiamkan diri tak bermakna aku mengalah. Aku cuma nak lihat orang yang aku sayang tuh bahagia, cuma tuh jeh. Maybe siapa yg lebih mengenali aku mungkin nampak aku ny ceria after break dgn dia. Aku ceria sebab aku taknak orang tahu kesedihan aku, cuma tuh. nd dia jugak pernah cakap dia taksuka lihat aku menangis nd sedih sebab dia.

 Aku tahu dia tinggalkan aku sebab aku tak secantik nd sehot ex ex dia dulu. Aku tahu tuh nd aku sedar. Tapi kenapa bila aku dah sayangkan kau kau buat aku mcam tuh? Kenapa di saat aku perlukan kau kau pergi tinggalkan aku? Mana sumpah setia kau? Mana kata janji kau yg taknak tinggalkan aku? Mana? Lelaki cuma tahu baeri janji palsu kan. Tah pape-,-

 Aku redha kalau ny takdir kita. Setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan. Dan ajal maut, jodoh semua di tangan Tuhan. Kbai-,-'
Terima Kasih daun Keladi,Lain Kali Baca lha Lagi.Kalau Sudi Follow lha Sekali ;)